четвртак, 23. август 2012.

Kaos Urbano - Los hijos de la calle


Sinovi ulice


Do juče smo bili mladi delikventi
danas ćemo biti zatvorsko meso
verovali smo u prljave laži
sada ostavljamo pustoš za sobom

Niko ne plače zbog toga
niko ne saoseća zbog tvog kratkog života
dobro je poznato ti mrziš zakon, protiv si ustaljenih pravila
nikad nije kasno da živiš i krvariš!

Mi smo ništarije, sinovi ulice
Nema pregovora sa krupnim kapitalom

Tvoja tužna priča uličnog psa
zajedno sa nama živi
hiljade mladića je zatvoreno
i niko više ne zna koliko nas ima!

Mi smo ništarije, sinovi ulice
Nema pregovora sa krupnim kapitalom

Tvoju pobedu ne mogu ti oteti
tvoju pobedu ne mogu ti oteti
tvoju pobedu...

Mi smo ništarije, sinovi ulice
Nema pregovora! X2

Mi smo ništarije ali nikome nećemo biti sluge
Mi smo ništarije i nikoga nećemo moliti
Mi smo ništarije i nikome se nećemo pokoriti
MI SMO NIŠTARIJE SINOVI ULICE
!

Нема коментара:

Постави коментар