петак, 19. јул 2019.

СИНИША ПОБЕДИ!


Одломак из интервјуа са Синишом Михајловићем објављен у 'Corriere di Bologna':

Да ли вам недостаје Југославија?

Наравно,недостаје ми време Тита.Словене православце,католике и муслимане,једино је Маршал могао да држи на окупу.Ја сам био још дете у време његове владавине,али једне ствари се одлично сећам: у односу на све државе бившег Источног Блока,у Југославији се најбоље живело.Моји родитељи су важили за скромне људе,раднике...и ништа нам није недостајало.Одлазили смо често у куповину до Трста.У Титово време постојале су неке вредности,водило се рачуна о породици,афирмисане су идеје о домовини и народном јединству.Када је Маршал умро,људи су месецима након његове смрти одлазили на његов гроб.Југославија је била најлепша држава на свету,уз Италију коју сам такође заволео,а која је данас у великој кризи.

Јесте ли ви националиста?

А шта то значи бити националиста? Ја наравно нисам фашиста,како неки говоре овде за Аркана.Живео сам под Титом,и могу да кажем да сам већи комуниста од многих.Ако националистима зову оне који су патриоте,ако то подразумева да волите своју земљу и свој народ,онда јесам.

*На фотографији југословенски и српски фудбалер Синиша Михајловић (рођен 20.фебруара 1969 у Вуковару,Југославији,СР Хрватској) током своје играчке каријере у Лацију (1998-2004) у мајици са поруком против рата у СР Југославији.Пре неколико дана Синиша Михајловић је објавио да болује од леукемије.Синиша Михајловић ће добити и ову битку!

Нема коментара:

Постави коментар