субота, 25. јануар 2020.

Нема ниједног разлога да одустанемо од Косова и Метохије!


Што се Косова и Метохије тиче,осврнућу се на нека питања која су пре свега правна.Резолуцијом 1244 Србији је гарантован суверенитет буквално тако да контролу граница према Албанији,Црној Гори о ономе што се данас зове Северна Македонија је у искључивој надлежности оружаних снага Србије,искључиво је Србија надлежна за међународне односе,искључиво је (то је изузетно важно) Србија надлежна за монетарну политику.То није само динар као средство плаћања,то је креирање укупног финансијског амбијента,контрола финанансијских токова,платног промета у целини и неких елемената фискалне политике.Дакле када српски либерали кажу: "ма јаоооо,па ми смо поражени '99 године"...молим лепо господо,хајде да се бавимо само правним чињеницама,међународним правом на које се толико позивате...То што ви зовете поразом,ја то зовем суверенитетом и то у битним елементима.Јасно је да међународне окупационе снаге које су доле на Косову,лажу и варају,крше споразуме,али треба народу да буде јасно да су оне доле само због резолуције 1244,према томе ми можемо отворено да им поручимо: "незадовољни смо како вршите мандат и грдно се варате да ће вам отимање дела наше територије тек тако проћи"...
Постоји још нешто о чему се толико не говори у јавности.Тамо после 5.октобарских промена 2000.год баш је Запад инсистирао да Србија поново конкурише да буде примљена у Уједињене Нације.Пошто им је тада било изузетно важно да се не доводе у питање републичке границе бивше СФРЈ,онда су захтевали да ми то поштујемо,а као што знате онда то укључује и нашу јужну покрајину.Према томе,неколико месеци касније ми смо поново прихваћени од свих великих сила у границама које укључују Косово и Метохију!Нема ниједног разлога да ми од тога одустајемо.Поставља се само питање шта треба радити како би се оснажила наша позиција,а не да дижемо руке од наше јужне покрајине или једног њеног дела.

Нема коментара:

Постави коментар