понедељак, 17. децембар 2018.

УМРО ПЕСНИК И БОРАЦ ВЕЛИКОГ СРЦА!


Оснивач и гитариста легендарне комбат рок групе Banda Bassotti из Рима,друг Анђело Конти - Сигаро преминуо је у својој 62.години у уторак 11.децембра од последица канцера од кога је боловао.

Сигаро је био дугогодишњи припадник италијанског редскин и комунистичког покрета.На левичарској Ои!, Панк и СКА сцени активан је од почетка 80-их година прошлог века.Са својим друговима грађевинским радницима оснива политичко-музички редскин колектив Banda Bassotti 1987. године.Banda Bassotti прераста у бенд и 1991. године снима свој први албум.Сигаро постаје композитор и једна од главних карика тог музичког састава.Banda Bassotti предвођна Сигаром бивају први декларисани марксистичко-лењинистички бенд на светској ред скинхед сцени,а са временом најзначајнији и најпопуларнији.

Када су у мају прошле године радници италијанске фабрике ''Falk ist''  у Књажевцу због тешких услова рада и ниских примања организовали штрајк,Сигаро и остали чланови Banda Bassotti су се солидарисали са њима путем дирљивог видео спота у којем су им изразили подршку,али такође и са свим осталим радницима у Србији експлоатисаним од стране италијанског крупног капитала.Редакција ''Гласника'' и ''Црвени Скинхед'' изражава најискреније саучешће породици,бенду Banda Bassotti,италијанској ред скинхед сцени,комунистичком и радничком покрету те земље због смрти друга Сигара.Смрт нам га је мучки и подло истргла из наших редова,али његово име ће живети вечно,а Сигаро ће бити упамћен међу генерацијама пролетера као велики борац и песник!

СЛАВА ДРУГУ АНЂЕЛУ КОНТИЈУ - СИГАРУ!

1 коментар:

  1. Мој бивши муж и ја смо раскинули пре годину и два месеца, а ја сам била у шестом месецу трудноће. Обоје се волимо и то је био шок за мене и заиста ми је сломило срце. Покушао сам да га позовем и обе линије су биле прекинуте. Покушао сам да дођем до њега на друштвеним мрежама, али ме је склонио са њих. Покушао сам да дођем до његових родитеља и они су ми рекли да је њихов син рекао да ме не воли и да не жели да ме види и да не знају шта није у реду. Плакала сам и плакала сваки дан јер сам га много волела. Док се нисам породила и беба није имала годину дана, нисам могла да вратим своју љубав. Опет сам био збуњен. Не знам шта да радим, а остала сам и без посла и немам новца да се бринем о беби. Била сам несрећна у животу па сам плакала сестри и рекла јој свој проблем и рекла да зна за моћну чаролију која је бачена др апатом која јој помаже када није могла да затрудни. Контактирала сам га путем е-поште и он је рекао да ће ми помоћи и рекао ми је да је жена ставила чини на мог мужа и рекла да ће ми помоћи да разбијем чини тако да ће ми се муж заувек вратити и да ће бити мој. За мене је било велико изненађење што се догодило све што је рекао. Муж ми се одмах вратио и рекао ми да му опростим. Хвала вам пуно овом моћном и искреном чаролију. Молим се да ће дуго живети и радити више од свог дивног дела. Ако имате проблем који вас мучи у животу, обратите се овом моћном играчу чаролија! Он ти може помоћи. Неће вас изневерити, можете га контактирати путем гмаил адресе: драпата4@гмаил.цом или преко његовог вибера/вхатсапп-а:(+447307347648)

    ОдговориИзбриши