среда, 8. април 2020.

СЛАВА РАДОМИРУ АНТИЋУ (1948-2020)


Јуче је у Шпанији услед тешке болести преминуо великан нашег спорта, фудбалски стручњак Радомир Антић.

Поред спортских успеха, резултата и доприноса, сећаћемо се и његове одбране социјалистичких вредности и посвећености његове породице антифашизму.

Овако је говорио Радомир:

„У мојој се кући увек говорило о жртвама које су током рата поднете у одбрани вредности и идеја, вредности социјализма на које сам веома поносан. На пример, у школи нам је један наставник једном поставио питање о томе шта желимо да постанемо када одрастемо, а шта не. Рекао сам да желим да будем машински инжењер и да не желим да чистим улице. На следећем часу се наљутио и повикао на мене: „Нисам то очекивао од тебе Радомире“. Помислио сам: „Шта сам учинио?“. И објаснио ми је: „Можеш постати инжењер машинства зато што си паметан и добар студент, али оно што си рекао о томе да не желиш чистити улице је срамота. Сваки поштен посао мора да се цени, само је срамота бити криминалац.“

„Никада на терену или екипи у којој сам играо нисам осетио национализам или нетрпељивост. Да није било спољног фактора, верујем да бисмо још увек живели у Југославији. Која то држава настала распадом бивше Југославије живи на нивоу на коме смо некада заједно живели?! Ниједна!“

Нека је вечна слава и хвала великом Радомиру Антићу!

Информативна служба НКПЈ,

07. 04. 2020.

Нема коментара:

Постави коментар