четвртак, 19. март 2009.

The Oppressed ( ll deo )

Lični pogled na SHARP

''Skinhedi Protiv Rasnih Predrasuda'' – SHARP.

Sve je tako jednostavno! Ako ste skinhed i protivnik ste rasizma,onda ste po definiciji SHARP.Bilo da nosite prišivku ili ne,to nije ni bitno.Bilo da stojite u anti - rasističkom frontu ili ne,činjenica koja vas podseća na to da ste i dalje SHARP skinhed je vaše protivljenje rasizmu.

''Zašto bi trebalo da se izvinjavam zbog onoga što rasistički skinhedi govore i rade?''

Opet jednostavan odgovor – i ne treba!Ali nemojte da se žalite kada nema svirki,a ostali skinhedi u vašem gradu drkaju na Hitlera.SHARP nije opravdanje,to je otvoreno deklarisanje i iznošenje vaših ideja.Mi stojimo čvrsti i ponosni,a gde vi stojite?

''Držite politiku podalje od toga!''

Sa ovim se u potpunosti slažem.Budimo iskreni,oni koji su uneli politiku u skinhed kulturu su nacisti-fašisti šuploglavci.Prema tome ako hoćete da se borite protiv politizacije skinhed pokreta,borite se protiv skinheda nacista i fašista.Oni su godinama pišali na skinhed kulturu,a SHARP postoji iz razloga što želimo da sačuvamo vrednosti onakve kakve jesu u originalnom značenju toga šta znači biti skinhed.

''Vi ste razlog što se skinhed pokret razdvojio''

Kada se SHARP pojavio,očekivao sam pljuvanje od strane nacista.Ono što nisam očekivao je pljuvanje od strane ''apolitičih skinheda''.Ono što mogu da primetim je da mnogi ljudi koriste ''apolitičnost'' kao izgovor.Ako ne želite da učestvujete u ovome ok,ali nemojte da nas pljujete zato što uzvraćamo udarac istom merom.Što se tiče razloga razdvajanja skinhed pokreta,TU STE POTPUNO U PRAVU!Razlike trebaju da postoje između skinheda i šupljoglavaca (fašista i nacista).

Na svu sreću danas svi znaju istoriju skinhed pokreta.Od ranih šezdesetih pa sve do danas.Od Rudija sa Jamajke pa sve do britanskih Modova mi smo uključeni u kulturu radničke klase koja se širi svetom.

STAY TRUE TO YOUR CULTURE,REMEMBER YOUR ROOTS IF YOU AIN’T GOT A BOTTLE,JUST HANG UP YOUR BOOTS FUCK FASCISM BEFORE IT FUCKS YOU!

OSTANI VERAN SVOJOJ KULTURI,SETI SE SVOJIH KORENA AKO NEMAŠ FLAŠU,PODIGNI SVOJE ČIZME SJEBI FAŠIZAM PRE NEGO ŠTO ON SJEBE TEBE!

Oi! priča 4 deo – Oi!/Ska izdanja

Pošto se bend raspao 1984 godine odlučio sam da izdam Oi! ploču.U to vreme nisi mogao da da pomisliš na Oi!,a da te mediji i novine koje su se bavile muzikom nisu tretirale kao rasistu.Screwdriver i ostale drkadžije belog zvuka postajale su sve gore.Stoga sam odlučio da pokažem ljudima kako Oi! nema nikave veze sa fašizmom.Mogao sam svoje izdanje da nazovem običan streetpunk i život bi mi bio mnogo lakši,ali kao što sam već naglasio,bio sam izvan svega toga da bi dokazivao peontu.

Napravio sam jedno muzičko izdanje i kroz par nedelja rekao ''Oi! bendovi su to želeli.Ni crvene ni rasiste'' i tako je demo izdanje počelo da se kreira,a pisma su dolazila sa svih strana.Prvo ostvarenje bilo je ''Bricks,Blood'n'Guts (1985) od strane Complete Control-a.Ovo je bio prvi bend Mattyja Blagga (R.I.P.) koji je kasnije oformio The Blaggers / Blaggers I.T.A.Kasnije sam sarađivao na njihovom izdanju koji je bio debi album ''On Yer Toez''.Neki od bendova koji su učestvovali na tom izdanju bili su: Oi!Polloi,Vicious Rumours,The Magnificent,Barbed Wire Last Rough Cause,Societys Rejects,The Press,The Radicts,Abnormal,Last Stand,The Glory,Winstone and the Churchills i The Oppressed.The Feckin Ejits se takođe pojavio na izdanju This is Oi!.

Tu je bilo i nekoliko grešaka pa sam morao da sklonim jedan ili dva benda koje nisam želeo.Moraju ljudi da shavate da su ti bendovi koje sam sklonio bili novi,bez ijedne snimljene stvari;prema tome kad mi jedan bend kaže da je protiv rasizma,a pesme koje su snimljene za izdanje nemaju ničeg prikrivenog morao sam da ga prihvatim bez pogovora.Gledajući unazad ponosan sam na neke bendove koji su prošli kroz moje izdanje pogotovo na Mattyja i na njegovu brigadu.To su bili antifašisti do srži!

Ska Records je sarađivao sa američkim ska bendovima pout The Tostersa i Bim Skala Bim.Ska je dostigao LP-a i 2 EP-a od kojih je jedan bio RUDE BOY SHUFFLE EP od strane mog Ska bneda Rude Boysa.Krajem osamdesetih posao je počeo da ide loše,a Jayne je bila trudna i trebala da rodi mog sina Paula.Zbog svega toga rešio sam da prekinem sa poslom.

Mark Brennan nije prestao da se bavi sa Oi! zvukom izrađujući Captan Oi! izdanja koja traju sve do danas.

''Oi! working class protest nothing more,nothing less!''.

''Oi! klasni protest ništa više ništa manje!''

Нема коментара:

Постави коментар